Dit udbytte
Som deltager på kurset i Skriv korrekt dansk vil du:
- Lære de danske retskrivningsregler efter Retskrivningsordbogen
- Lære at sætte kommaerne helt korrekt
- Få sproglige værktøjer og gode huskeregler, så du bliver i stand til at rette dig selv efter kurset
- Få en større sproglig bevidsthed, så du lettere kan analysere dig frem til den sprogligt korrekte løsning
Virksomhedens udbytte
Efter kurset vil I få en medarbejder, der vender tilbage med:
- Fornyet inspiration og motivation
- Ny viden og effektive værktøjer til at løse sine opgaver og udfordringer
- Et klarere billede af sine styrker og udviklingspunkter
- Evnen til at tilføre arbejdspladsen den nødvendige høje kvalitet i den skriftlige kommunikation
- Øget forståelse for, hvordan virksomheden fremstår sprogligt kompetent og professionel
- Indblik i de danske retskrivningsregler, så teksterne bliver sprogligt korrekte
Metode
Kurset er tilrettelagt med skarpt fokus på at sikre, at du går derfra, fuldt rustet til at implementere dine nye værktøjer og viden direkte i din hverdag. Derfor vil kursets teoretiske indhold altid blive holdt op imod instruktørens erfaringer, med god plads til praktiske cases og øvelser. Her vil du få rig mulighed for at tage afsæt i din hverdag og de udfordringer som du står overfor.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.
Andre relevante kurser
NLP 1 - Effektiv Kommunikation,
NLP 2 - Effektiv Kommunikation,
Personlig Power 1,
Personlig Power 2,
Business Storytelling,
Enneagrammet,
Enneagrammet - Master Practitioner,
Undervisningsteknik,
Skriv godt dansk,
Mindfulness,
Stresshåndtering,
Personlig effektivitet,
Personlig effektivitet - Certificering,
Præsentationsteknik,
Konflikthåndtering & problemløsning,
Successful Networking,
Mødebooking,
Kundeservice pr. telefon,
Dramatisk kommunikation,
Projektstyring,
Projektledelse,
Personalesamtaler,
Forhandlingsteknik,
Assistentens/Sekretærens værktøjer,
Assistentens/Sekretærens udvikling,
Debitorstyring,
Sales for non-sales People