Dit udbytte
Som deltager på kurset Salg pr. telefon vil du opnå:
- Optimal udnyttelse af mulighederne på telefon
- At fastholde kundens opmærksomhed og trænge igennem med dit budskab
- Evnen til at identificere signaler om behov som kan lede til salg
- At optimere dit salg igennem den telefoniske kontakt
Virksomhedens udbytte
Virksomheden vil få en medarbejder, der:
- Sætter kundens behov øverst og herigennem løfter serviceniveauet
- Mestrer kunsten i både indgående og udgående opkald
- Opnår bedre salgsresultater over telefonen
- Kan føre en dialog, der fastholder kundens interesse, indtil salget går igennem
- Kan styrke eksisterende kunderelationer med henblik på mersalg
- Kan indvendingsbehandle, så modstand bliver transformeret til positiv interesse
Metode
Kurset er sammensat således, at du bliver udstyret med redskaber og teknikker, der vil styrke din præstation ved både indgående og udgående opkald. Udover de efterprøvede, teoretiske elementer i undervisningen du vil blive præsenteret for, vil instruktøren også byde ind med sine egne praktiske erfaringer. Hertil vil der blive fulgt op med forskellige typer af cases og praktiske øvelser, der sikrer indlæringen samt relevansen for den enkeltes kursists hverdag. Endelig vil instruktøren trække på holdets erfaring og forskellighed for at tilbyde nye perspektiver på den præsenterede teori.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.