Dit udbytte
Som deltager på kurset Salg fra butik bliver du i stand til at:
- Ekspedere kunderne mere effektivt og serviceminded, så de har lyst til at komme igen
- Profilere butikken positivt over for kunderne
- Højne serviceoplevelsen over for kunden og dermed påvirke og øge salget
- Håndtere vanskelige kunder og kundereklamationer, så kunden føler sig godt behandlet
Virksomhedens udbytte
Efter kurset vil I få en sælger, der vender tilbage med:
- Fornyet inspiration og motivation
- Ny viden og effektive værktøjer til at løse sine opgaver og udfordringer
- Et klarere billede af sine styrker og udviklingspunkter
- En mere struktureret, effektiv og målrettet tilgang til sit salgsarbejde
- En styrket evne til at imødekomme jeres forskellige kunders ønsker og behov
- En målrettet handlingsplan for at fortsætte sin udvikling og styrke både sine individuelle og virksomhedens resultater
- Evnen til at kunne afdække og udvikle kundens behov og dermed øge salget
- At kunne sikre den gode oplevelse, så kunderne kommer igen
Metode
Kurset er tilrettelagt med skarpt fokus på at sikre, at du går derfra, fuldt rustet til at implementere dine nye værktøjer og viden direkte i din hverdag. Derfor vil kursets teoretiske indhold altid blive holdt op imod instruktørens erfaringer, med god plads til praktiske cases og øvelser. Her vil du få rig mulighed for at tage afsæt i din hverdag og de udfordringer som du står overfor.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.
Andre relevante kurser
Forhandlingsteknik,
Messesalg,
Projektsalg,
Professionelt salg,
Præsentationsteknik,
Sales for non-sales People,
Salgets psykologi,
Successful Networking,
Kundeservice pr. telefon,
Mødebooking,
Salg pr. telefon - Inbound,
Salg pr. telefon - Outbound,
Dramatisk kommunikation