Den erfarne sælger

Avancerede salgskurser fra kursus.dk flytter dig fra at være en god sælger til at blive en topsælger. Kurserne giver dig effektive salgsværktøjer, og du får mulighed for progressivt at udvide dine professionelle færdigheder. Med salgskurser til erfarne og dygtige sælgere vil du kunne videreudvikle de færdigheder, du allerede har skabt gennem dit arbejde med salg. Kurserne i avanceret salg fra kursus.dk giver dig mulighed for at
arbejde dybdegående med allerede erhvervede færdigheder og samtidig bygge videre på motivation, selvsikkerhed og skarpe salgsteknikker. Klik på kurserne i nedenstående oversigt for at læse mere, bestille uddybende info eller booke dig ind. Er du i tvivl om, hvilket kursus der er det rette for dig, sidder vi klar til at vejlede dig på tlf. 81 77 22 22.

Maksimér dine resultater og styrk dine kunderelationer

Gennem avancerede salgskurser lærer du færdigheder, der er nødvendige for at løfte dig videre i din karriere inden for avanceret salg eller salgsledelse. Kurserne lærer dig at arbejde systematisk både med dine vigtigste kunder og med dine individuelle evner, således at du progressivt oparbejder erfaringer og evner i dit professionelle liv, som du kan bruge i en hektisk eller konkurrencepræget hverdag. Disse udvidede egenskaber vil gøre dig i stand til yderligere at øge dit salg, oparbejde dine kunderelationer og i sidste ende maksimere dine resultater.
Salgskurser - Kursus.dk - Maksimér dine resultater

Hvilke områder kan du arbejde med?

Kurser i avanceret salg ligger inden for flere områder, som alle bidrager til at give dine salgsegenskaber flere dimensioner. Kursus.dk udbyder salgskurser, der kan give dig en udvidet forståelse for den menneskelige psykologi, der er i spil under salg, men også kurser, der kan hjælpe dig til at udvide dit nødvendige, professionelle netværk – og lære dig at bruge det på den rigtige måde. Du kan udvide dine evner i at præsentere, om det er et produkt, en aftale eller en idé gennem kurser i præsentationsteknik. Desuden kan du øge dine egenskaber i professionel forhandling og forhandlingsteknik, eller i skarp, fokuseret kommunikation, der kan hjælpe dig til at lande det vigtige salg. Kurser i avanceret salg er en investering i både dig selv, dine lederevner og i din virksomheds succes. Kurserne er for deltagere, som har stor erfaring inden for salg, som arbejder med salgsledelse eller som tidligere har deltaget i kurser omhandlende salg.
Salgskurser - Kursus.dk

91% er på udkig efter en ny leverandør

I undersøgelsen "Byers Views of Salespeople" udført af TACK International svarer 91 procent af de adspurgte indkøbere, at de lige nu er på udkig efter andre eller nye leverandører. Disse tal understreger både muligheder og begrænsninger. At så stor en del af de adspurgte er på udkig efter nye leverandører, viser at markedet er åbent, og at der er gode muligheder for at skabe nysalg, nye kunder samt nye relationer. Samtidig understreger det også, at de nuværende kunder ikke nødvendigvis bliver hængende, eller at virksomhederne generelt ikke fastholder deres kunder på professionel og nødvendig vis.

Behov for innovative løsninger og stærke relationer

Deltagerne i undersøgelsen blev yderligere bedt om at indikere, hvad der førte dem til at være på udkig efter nye leverandører, og resultaterne her giver gode indikatorer for de muligheder salgsstyrken står overfor. Den hyppigst angivne grund til at være på udkig efter nye leverandører bliver nemlig angivet som at være ønsket om nye, innovative ideer og løsninger – en indikator på at sælgere generelt skal øge deres forståelse for deres aftagere, og skabe relationer der fremmer kundens virksomhed og skaber innovation og udvikling for kunden. Undersøgelsen peger altså på, at der er et behov for at udvikle salgsstyrkens evner til at skabe innovative løsninger, og at kunderne generelt begynder at tage sig anderledes ud, end man har været vant til. Især fokuserer undersøgelsen på en manglende forståelse for behovene, der er repræsenteret, hos dem der kaldes generation Y (født mellem cirka 1980 og midten af 1990-erne), som udgør den kommende generation af købere, og som kommer med et anderledes sæt af krav og forespørgsler, end mange salgsteams nødvendigvis er gearet mod. Dette kan dog afhjælpes ved at opjustere salgsstyrkernes værktøjer, så de i stigende grad fokuseres på innovation, relation-building og værdi – eksempelvis gennem salgstræning af erfarne sælgere.