Fyld din værktøjskasse op
Som virksomhedens administrative medarbejder vil du ofte blive inkluderet i projekter og processer på mere eller mindre kortvarig basis. Derfor er det vigtigt, at du har en alsidig profil, og har værktøjerne til at løse dine mange opgaver effektivt. Dette indebærer også en stor forståelse for, hvordan du bedst muligt udnytter din tid, hvordan du undgår fælderne, der leder til stress eller mangel på arbejdsglæde og hvordan du bedst muligt kommunikerer med folk omkring dig. Kurserne til den administrative medarbejder giver dig en alsidig værktøjskasse, og du kan både lære om udvikling, kundeservice og kommunikation, eller du kan øge dine mere specifikke evner inden for eksempelvis debitorstyring, kundeservice eller mødebooking.
Yderligere vil du gennem kurserne rettet mod virksomhedens administrative medarbejder kunne lære mere om personlig effektivitet, korrekt og god brug af det danske sprog eller stresshåndtering. Alle disse værktøjer vil hjælpe dig til at blive endnu dygtigere til det du gør, og vil også hjælpe dig godt på vej mod endnu større arbejdsglæde. Kurserne til den administrative medarbejder er rettet mod personale, der dagligt arbejder indenfor mange forskellige områder, som ønsker at optimere deres hverdag, både tidsmæssigt, men også med opkvalificering af deres nuværende kompetencer. Deltagelse i kurserne forudsætter ikke et bestemt niveau, men ved enkelte kurser vil det være en fordel at have deltaget i bestemte kurser først.